mandag 27. oktober 2008

UTMERKINGAR TIL UTDELING :)

 

image

Denne nydelege utmerkinga fekk eg av Anne Grethe i forrige veke.  Den er så skjønn og det er ho som har laga den må vite:) Nå er det på tide å sende den vidare etter at eg har hatt den litt for meg sjølv ei stund:)

Tusen takk til Astrid i Eit A4-liv for koselege kommentarar:) Kjekt å bli kjent med deg, og lykke til på jobb - køyr varsamt ;)

Så til Line  i Kvardagsliv i Storemyra for alle fine kommentarar du gir meg, setter veldig stor pris på det.

Monika i Monikas liv skriver så skildrande om Bamse, hunden dei eingong hadde. Tusen takk for hyggelege kommentarar Monika:)

Brit i Lill Meg denne er til deg:) Alltid kjekt å besøke bloggen din. Tusen takk for koselege helsingar frå deg.

Stine i Velkommen til familien Fjørtoft fortenar denne:) Tusen takk for at du gir meg det ærefulle oppdrag å vere fadder til Celine om 14 dagar. Gleder meg veldig til det:)

6 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Å! nå ble jeg glad! Tusen, tusen takk for denne nydelige utmerkelsen! Tenk at jeg fikk den!
Du er snill!
Ønsker deg en god uke!:)

Unknown sa...

Tusen, tusen takk for den nydelege utmerkinga!!
Blir alltidt like glad eg, for ikkje å snakke om varm om hjertet når nokon ynskjer å heidre meg på denne måten:0)
Klem

Linda C sa...

Hi lill,
Thanks for stopping by for a visit! Yes, we did have a good time. I am so thankful for our family. They are such a blessing to me and make me very happy:)
I love the new pictures of your daughter on the banner of your blog! She is beautiful! And she looks like quite a runner! Does she like the climate in Texas?
Your friend, Linda

Steinbokkjen ;o) sa...

Kjempefin award - Graaaaaatulera m den og nyyyt den vidare!
Vidunderle innlegg du ha onda om blogglandia! Du skriv så hæææææærle - å eg e heilt enig, eg og vil "flytta inn her"...!
Koooooooz deg og nyyyt tysdagen ;o)

Monika sa...

Takke takk :-)
Det var uventa og veldig koselig
Smil fra monika

Stine sa...

Tusen takk for utmerkinga - og takk for at du og Ragnar vil være faddere på Celine. Har tatt tid å svare da vi har vore uten data siden forrige torsdag!