torsdag 11. desember 2008

 

Friends are flowers in the garden of life!

Nydeleg berre heilt skjønn denne utmerkinga eg var så hjartans heldig å få lov til å hente hos Line i Kvardagsliv i Storemyra fordi eg er ofte på besøk hos ho og les alt det flotte ho skriv og vil dele med oss andre:)) Du er heilt unik Line og eg setter umåteleg stor pris på ditt vennskap. Tusen takk kjære venn

 

 

image

 

........ og om ikkje det var nok, låg det en utmerking til der som eg fekk hente med meg heim:) Den setter eg veldig stor pris på og vil bere med meg vidare her inne i vår "lille" verden.

Samstundes vil eg då gi desse to utmerkingane vidare til alle dei gode venane eg har fått her inne, og alle dei hjartegode mamsebamsene ( rart namn..... Silje kallar meg det, koseleg synes eg)  som besøker meg. Dokke er alle unike. Ta med dokke desse to utmerkingane, dei er dokke alle vel unt... kvar og ein av dokke!!!

image

Kjære Line...... TUSEN TAKK for fantastisk oppmuntring:)

Smil og klem frå Lill

2 kommentarer:

AnneGrethe7 sa...

Hallo vennen min......

Gjekk i eitt her i dag..no er klokka 01.35 og eg har enda ikkje lkagt mej...sukk.... No er alt pakka, husbonden er nyklipt og huset er snart rydda. Dumt vi ikkje fekk tid å kome bort, men vi tek det att etter helga. Nydelege innlegg du har lagt inn om Silje og no er ho endeleg her...deilig. Gler meg til over helga og vi får sjå henne.
Ringe dej i morga venne....

God nattaklem til dokke alle tre+ Mimzy-limsy....:)

Brit. (lille meg) sa...

Grarulerer med begge utmerkelsene!
De er så fortjent, begge to!
Dem mamseutmerkelsen kan jeg ikke ta, for jeg er ikke mamma.
Men blomsten takker jeg for, og overfører den til min nye blogg, der jeg samler mine utmerkelser og hilsener....
Ønsker deg ei god helg!!:)***