fredag 16. januar 2009

 

Blir du med på feiringa ?

image

 

Tove i Tankar frå ein kvardag har 1 års JUBILEUM  og jubileumstrekning .

Her er kva ho skriv på bloggen sin:

"No håper eg du vil vere med og feire jubileumet mitt! Bloggen min er ein kvardagsleg og enkel arena, der dei små augeblikka har stått i fokus. Som mange har fått med seg, er eg oppteken av å sjå det store i det små - å kunne glede seg over det enkle. Eg er overtydd om at vi alle får eit rikare liv om vi berre klarer å verte flinkare til å verdsette det enkle!

Alle som legg att kommentar på dette innlegget fram til midnatt 20. januar, vil vere med i trekninga av to flotte premiar! Både bloggarar, blogglause og anonyme kan vere med (dei anonyme må sjølvsagt legge at namnet sitt). "

Flotte premiar har ho også:0)

Ei rykande fersk bok med dikt og foto av Turid Skjelten frå Brattvåg

Ei bok skriven av Gunnhild Øyehaug som kjem frå Ørsta.

Gå inn på Bloggen hennar og sjå  :0)

Eg er med......... ER DU?

Klem Lill         

4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Jeg må visst se inn til henne, har aldri vært der før. Men det er kanskje litt urettferdig (?) bare å gå inn der å kommentere når jeg aldri har gjort det før, bare for å være med i trekning om premier?
Uansett, siden hennes vil jeg besøke. Takk for tipset,- og ha ei god helg!

Tove sa...

For ein knupp du er - tusen takk!!!

Kate-Marita Pettersen sa...

Jaaa!! Skal være med:)
Riktig god helg til dæ:)
Klæm fra Kate:)

AnneGrethe7 sa...

jepp...ej e me:)

Like spennande å kome innom bloggen din kvar dag no då du har ny bakgrunn :) Fine va dei alle saman :)

Vi har vore på ei aldri så lita butikkrunde og fekk endeleg kjøpt oss nye "haudeputer"...hihi...so no kan han brette så mkje han berre vil.

Elles he me berre slappa av og kosa oss, dagane flyge. Dei to eldste er framleis bort med Veb.

Snakkast vennen!

klem