mandag 12. januar 2009

 

Tusen tusen takk Tove :0))

NOBELPRIS til meg frå Tove i Tankar frå ein kvardag, og den varmar kan du tru:o)

Takk for at du tenkjer på meg, eg treng det.... tek ei ri før det blir ein normal kvardag igjen her.

Her er kva Tove skriv:

* Lill - ho treng ei ekstra oppmuntring no, fordi ho nettopp har sendt dottera si tilbake til studiane i USA.

Det er ikkje rart at mammahjartet saknar solstrålen sin...

image

Denne skal eg sende vidare når eg får samla meg.....

 

Tusen tusen takk Line :0))

Denne nydelege utmerkinga låg å venta på meg inne hos  Line i Kvardagsliv i Storemyra.

Her kan du lese kva ho skriv:

Den ynskjer eg å dele med:
Lill ~Silje the mustang
Ei fattig trøyst i dag som Silje reiser tilbake til USA, men kanskje det kan varme litt opp dagen likevel??

image

Den varma Line, det skal du vilte.

Tusen hjarteleg takk. Eg behelde den ei lita ri ....... før eg sender den vidare:o)

Klem frå ei som prøver å smile.

1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer! Den har du virkelig fortjent! Så bra at du fikk den!
Line visste nok at du trengte en oppmuntring.
Ønsker deg en fin kveld, og ei god uke!