torsdag 19. februar 2009

Ut av skuggens dal......

085

Idag skulle det skje.....

vi skulle kome ut av skuggens dal......

og inn i varmen......

Kjenne livgivande strålar......

Sjå lyset......

om enn berre i nokre minutt.....

124

Du har vore borte lenge.......

og vi har telt dagane.......

I byrjinga av november dro du......

og vi viste det vart tungt.......

vi har sakna deg kvar einaste dag.....

Rainbow 

Vi har sett deg på andre sida av fjorden.....

Der du har leika og breska deg....... 

gitt varme og glede.....

Oss har du ikkje ofra ein tanke......

men vi har ikkje gløymt deg.....

116

 

Idag var det vår tur....

Og vi skulle hoppe av glede....

men du klarar ikkje å få av deg det tunge grå teppe.....

Eg veit du prøver......

Du kjære livgivande SOL.

Lill 19.2.09

Nikon D 80, August 2008. 4. 4 005

7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Å, Lill! Jeg skjønner godt at sola er ekstra kjærkommen når den har vært borte SÅ lenge!
I min manns barndomshjem, der vi bodde før, var den borte to- tre uker før jul, og omtrent like lenge etter jul. De første strålene viste seg litt før 20. januar. Vi så etter den alltid i den tiden. Vi så den først på fjøset,litt senere kom den inn i stua.Den var alltid velkommen.
Så får vi håpe det letter hos deg også, og at du får nyte den kjærkomne sola!
Ha en fin dag!:)

Randi sa...

Heia Lill !!

ÅÅÅÅ ja huffa meg,skjønna godt du vil ha sol no!!Ja det vil eg og:o)Ivertfall no...hjelpe meg kor tungt det er ut no du,tett yr og slapseføre!!ÆSJA!
MEN,det blir snart Lill:-)))Men du verden for nokre fine bilder da,blir no ekstra frista på sol når ein ser på dei:-))
Men prøv å ha ein fin dag likevel!!
God klem til deg!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så mange flotte bilder, og så flott eit dikt!! :) Så flink du er! :) Ja, sola har ikkje vist seg noko særlig i det siste. Heile landskapet er framleis dekt med snø, snø og atter snø. Håper at den skal regne vekk snart, og at sola kjem og byr vestlandet opp til dans :D No er det tid for vår og varme :)
Ha ei herlig veke videre! :) Godklem til deg, Lill :)

Monika sa...

Å kor flinke du er til å sette ord på savnet etter SOLA
Skjønner det er trasig
vi har heldigvis sol heile året - men rundt juletider kun eit kvarter midt på dag - men alt hjelper
I dag regner det og skodda ligger langt ned i fjella - tundt og trasig vær
men DU kor godt vi har det inne med skiskyting og handarbeid
klemma

Dagny- Heim sa...

Det er utruleg kor stort det er når denne gullkula kjem attende. Vi har hatt den på besøk nokre gongar sidan 6. feb. og eg blir like glad kvar gong :-)

Takk for at du har sett innom meg og komt med oppmuntrande kommentarar! Det varmar mykje :-D

Ser at den stunda eg har vore borte har du hatt jubileum også! Gratulerer i bøttevis!!! Og vinnarane var utruleg heldige som fekk glede av dei fine jreasjonane dine, vart rett misunneleg :-0

Go'klem til deg, Lill!

Kate-Marita Pettersen sa...

Nydelige bilder og nydelig dikt Lill:) Sola er høyt savnet hos meg også den tida den er borte her nord, jeg er glad i lys og varme:)
Ha ei fin helg:)
Klæm fra Kate:)

Anonym sa...

Åååå, d va ett nydla dikt om nokke so e sårt savna! Gle mej t den kjem å bli dag ut å dag inn... Kjempe fine bilde, Lill! Detta kan du! :o)

Ha ei strålande helg, Lill! Mej skal krysse fengran før att vår sjønnaste SOL skal komme fra :o)

Fredagsklem frå
-Anette- :o)