søndag 1. november 2009

Strikk, kaffi og herleg morgonstund :0)

009 010

Tente lys, nybrygga kaffi og strikk tidleg søndag morgon.......

Berre ubeskriveleg avslappande.

002  008

Er i gong med ei strikkebestilling, og dette garnet er berre lekkert.

Godt å strikke av og gir fin effekt i fargekombinasjonane:0)

Eitt nøste er på 140m og 50 gr. og det er nok til eit barneskjerf!

bursdag

Minnar om jubileumet her på bloggen min,

det er framleis tid til å vere med:0)

Klikk på bildet så kjem du til innlegget.

Nyt søndagen:0)

Smil frå Lill

4 kommentarer:

Monika sa...

Heisan - jo morgenstund er godt å sitte inne i ei rolig kaffi - strikke pause ;)
beste tiden synes eg - i dag har eg sydd og kosa meg - men resten av huset sover

fått gått ein lange tur sammen med Birk og gubben og nytt fine været
fortsatt søndagsklemma fra monika
ps. fine farger på strikketråden din

Stine sa...

Puhh..ja en vakker dag skal eg også ha ROLIG morgenstund! Med 3 stk aktive unger så blir det lite avslapping i helgane. Men men, ha ei fin helg videre, og ei strålendes veke!!!

Brit. (lille meg) sa...

Flotte bilder!
Det garnet ser spennende ut!
Jeg drikker ikke kaffe om morgenen, er ingen "kaffekjerring" mer. Magen min er ikke glad i kaffe, en det er ikke sant at jeg aldri drikker det. Men aldri når jeg er for meg selv.
Sist natt overnattet jeg i barndomshjemmet mitt. Min eldste bror var der en tur. Heller ikke da drakk jeg kaffe til frokosten.
Synes det er bedre med kokt vann.
Det var en veldig fin soloppgang i dag.
Ha en fin kveld, og ei god uke!:-)

Unknown sa...

Dette såg unekteleg både koseleg og avslappande ut, Lill:0)
Du er ubeskrivelig dyktig med stikkepinnane...Skulle ønske eg hadde fått berre bittelitt av sånne evner, men neida *sukk*
No må eg ned på jubileumsinnlegget.
Håpar du har det bra, klem