fredag 1. januar 2010

Kjære blogvenner :o)

 

008

Riktig Godt Nytt År til alle her inne.

Det er god stund siden siste innlegg, så nå er det på tide :o)

Et Nytt År står foran oss med blanke ark og fargestifter til.....

Nye historier og hendelser skal skrives, og det er opp til oss hva vi fyller arkene med.

043

Vi har feira Nyttårsaften sammen med Silje sine besteforeldre.

Det er så herlig å ha jenta vår hjemme på juleferie, men tiden går så altfor fort og snart

går ferden tilbake til SMU og Dallas, Texas.

023

Jula feiret vi sammen med Silje sin bror, Marius her i Ørsta :o

Så godt å ha begge barna hjemme :o)

Har et mål for det nye året......

skal bli mye flinkere til å oppdatere bloggen,

og besøke alle dere andre her inne.

Nyt den første dagen i det nye året.

Stort smil fra Lill

6 kommentarer:

Randi sa...

Heia Lill & Co !
GODT GODT NYTT ÅR til dokke alle der inne!!
Takk for det gammle!!
Ja så har 2010 starta,måtte det bli eit godt år for alle,store og små!!!
Men du store,så godt og kjekt det var å sjå dei to søte "små" ungane dine da Lill:)) Marius har eg ikkje sett på så alt for lenge...!!!
Ja huffa,skal du sende Silje piå di ut i verden no igjen...sukk!! Ja det vil eg tru er tungt!! Men trøysta er no at ho har det super bra der ho er,men det er fortsatt langt unna:o) !!
Gi ho ein god tur,og ein lykke til klem frå meg:))
Da vil eg ønske deg og dine lykke til i året 2010,måtte alle få vere frisk og få det bra!!
Hels alle frå oss!!
Nyttårsklem frå meg,Randi

Tove sa...

Godt nytt år til deg, Lill! Kjekt kvar gong eg ser oppdatering på bloggen din! Du veit vel at du var ein av mine store strikkeinspirasjonar i året som gjekk???? Takka vere deg og nokre andre har eg vorte bitt av strikkebasillen!

Gler meg til å fylgje deg vidare inn i 2010 - og sjå fleire av dei spennande prosjekta dine....

Stine sa...

Godt nyttår til dåkke alle!!!

Britaiskogen sa...

Et godt nytt bloggeår til deg. Håper vi blogges også i det nye året!

Siv sa...

Godt nyttår til dåkke der inne:)

Anonym sa...

Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.