fredag 16. januar 2009

Utmerkingar..... te mæ :0)

Line i Kvardagsliv i Storemyra :0) du og du..... kor glad er ikkje eg for at eg har blitt kjent med deg. Du er raus og godhjarta Line. Du har flotte haldningar og gode verdiar.

STÅ PÅ kjære venn!!!!

Eg takkar og bukkar  

Og dokke....... her er dei :0))

image

Den herlege utmerkinga "Mammablogg" sender eg berre rett til alle dokke Mamsebamser her inne. Ta den med dokke HEIM,  for du veit vel at Mamsebamser er Gull verdt.

image

Astrid i Frå eitt A4-liv  :0)

Janne, min kjære og gode nabo ute på den vakre øya vår

Utmerkinga med hjarte på rette staden sender eg til dokke,

tusen takk for varmande og støttande ord:)

Ha en flott fredag og nyt dagen..... den kjem aldri tilbake.

Klem frå meg  

3 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulere så masse til deg, og så ønsker jeg deg ei riktig god helg:)
Klæm fra Kate:)

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer,Lill! Den var så fortjent!
Ha ei god helg! Klem.

Astrid sa...

Gratulerer med fortent utmerking!!!
Og ikkje minst TUSEN TAKK for den fine som du ga til meg! :) Kjempeglad vert eg veit du!:)
Eg ynskjer deg ei flott helg Lill, og vert saknet for sterkt så kanskje hjelp det på å ta ein webtelefon til di kjære solstråle?
*Klem*