lørdag 14. mars 2009

Melkehjerter og kaffikos i solveggen :0)

Picnik collage59

Ein kjapp tur på butikken med handlelista klar.....

kom eg forbi ein sjokkselgar med Påskenammis

Er som ungane......

klarer ikkje å gå forbi.....

og VIPS....

så hadde eska med sjokoladehjarter hamna i korga....

Nykokt kaffi, sol på altanen, sjokolade i eska....

Mmmmm herleg.

Opna lokket og der sto "verse" på bilde over....

Hmmm... lyrikk og sjokolade....

riktignok kan lyrikken diskuterast men....

det var då det slo meg.....

003

Eg deler med dokke i Blogglandia :0)

Sjokoladen altså.....og "lyrikken"

Då får eg bøta litt på samvitet......

Så værsegod...... Berre forskyn deg....

Det er deg vel unt :0))

PS! Smakar best saman med nykokt kaffi !



8 kommentarer:

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei vennen! Ha du da fint?
Tuuusen takk fø sjokoladen - mmmmmm seie eg....
Eg ha endle sett meg ner m litt blogging her. Ha visst votte litt lite av da i da sista, men da skjer ein del anna.. E super inspirert itte to helga på rad m kursing. Healing helgjå va berre heilt faaantastisk og ga eit kjempeløft. Berre da å vera på tur t storbyen Oslo m vidunderle reisefylgje (Tinaroom) va utrule stort.

Og eg må jo of course berre sei at bloggjen din e alldeles perfekt, og eg e sooooooo GLA fø at du dele på din måte og blogga sånn da PASSA DEG. Du e superduper ;o) Fortset å vera deg du vennen!
Ja
Tusen Takk fø at du e du! Koooooooooooz deg og ha ei nyyydle helg. Kleeeem

sammen på veien sa...

Å så godt dette ser ut!!! Skulle bodd i nærheten nå så skulle jeg gjerne tatt en kaffi sammen med deg og hjertene:)
Må du kose deg!!!!

hjertegod klem fra meg

Steinbokkjen ;o) sa...

Kari Trestakk oppskrift ha eg og lyst på... Ska halda augena opne og hinta om eg finn noko...
- smiiiiil frå meg t deg...

Stine sa...

Sjokolade er no berre så godt da!!! God helg fra alle oss her

Brit. (lille meg) sa...

Ååå! Du kan å friste, du!
Sjokoladehjerter er bare nam nam!
Men jeg er ikke "sjokoladeoman" lenger, slik jeg var i min ungdom.
Da bare MÅTTE jeg ha sjokolade!
Nå må jeg heldigvis ikke det.
Jeg kjøper ikke sjokolade, unntatt til jul. Da synes jeg det er ok.
Her om dagen hadde jeg besøk av 2 damer, og de hadde med nettopp sjokolade til meg! Men jeg må ikke spise den opp øyeblikelig, tåler å se at det ligger uten å putte den i munnen......
Kos deg med kaffe og sjokolade, og ha ei god helg!:)

Unknown sa...

He he, krativ som slltidt min
venn:0)
Kos deg med kaffe og sjokolade du, det er deg vel unt...
Takk for sjokoladehjertet.
Laurdagsklem

Dagny- Heim sa...

Tusen takk for smakebiten! Smakte like godt i dag som i går ;-)
Du er så flink å lage vakre komposisjonar med bileta, Lill!!
Og så ser eg at du lett fiksa biffen med signatur :-D

Ha ein strålande dag!
Go'klem

Besta sa...

Hei Lill:-)

Dei hjerta såg gode ut du. Her har det vore svært travelt siste veka, her berre såvidt vore innom og lese litt, men har ikkje gjeve meg tid til å legge att nokon kommentar. Vart vel egentleg nokså rysta over å lese om dei to damene på andre sida av hylla. Men slik er det vel gjerne. I alle fall laga du eitt utruleg flott innlegg om det, Aldri så gale at det ikkje er godt for noko:-)

Eg koser meg i alle fall med min eigen blogg, men også med å lese andre sine.