fredag 31. oktober 2008

Mission completed:)

042047 041

Då er fire ny skjerf og luer  ferdige til å sendast over dammen til Siljes gode lagvenninner på Southern Methodist University....... fire sett er allereide på plass i Dallas. Her har eg brukt Vikinggard og Ara. Alt i rein ULL.

057058  053

059 044052 

061 051 

STRIKKING ER REIN TERAPI SPØR DU MEG :))

 043 054 055

 

Eit lite middagstips på tampen:)

009013

 

Ei pakke De Pedro Bacalao.

Tilsett olje, poteter i skiver, løk,

tomatpure, salt, pepper og litt

Piri Piri krydder.

002004

Sim-sala-bim.... og du har nydeleg middag på 20 minuttar. Serverast med loff eller kvitløksbaguetttar:)

Ha ei super helg:) Eg drar til øya for avslapning og velvære:)

10 kommentarer:

Stine sa...

Så heldige Silje's lagvenninner er. Såg så gode og varme ut dissa skjerfa og luene. Du er bra flink. Kos dåkke på Fjørtofta i helga.

Nunne sa...

Ja vi drar også på hytta! DEILIG, fred og ro og ingen tiggere!
Du har laga utrolig masse fint.
Flinke deg! God helg!
Klemmer fra meg.

AnneGrethe7 sa...

Heia vennen.........
Du har jammen vore produktiv og dissa bilda kunne du ha sendt til ein katalog ilag med oppskrifta:)
Vart svolta her eg sit.......bacalaoen såg deilig ut.
ha ei super helg,dokke kjem søndag rundt kl 16.00 ??? me meldast. Ej skal vere på marknaden i kveld, så no har eg baka kake med lodd og instrument på ..hihi......
Køyr forsiktig og hels:)

Astrid sa...

For nokre flotte produkt! Stikkahuer er i vinden som aldri før, tippar Silje og vennindene vert fornøgde:)
TUSEN TAKK for utmerkinga som eg fekk med deg, eg vart kjempeglad for den!! Skal lage eit nytt takke-innlegg snart, då skal eg sende den vidare:)

Eg likte godt innlegget ditt om Halloween/Allehelgensdag -kjekt å lese kva som er bakgrunn for t.d Halloween. Her i huset er vi ikkje så begeistra for denne skikken, synest at vi skal ta betre vare på dei norske tradisjonane før vi "tek av" med alt muleg anna.
Det er kjekt å kle seg ut, men desse "knepa" som ungane har med rotne egg m.m. det synest eg tenderar til hærverk.

Gratulerer med Silje igjen,vekas utøvar nok ein gong!! Ho er berre SÅ flink, eg ynskjer henne fortsatt god framgang:)

God helg til deg frå meg!

Astrid sa...

Du fortsto sikkert at eg meinte strikkahuer -ikkje stikkahuer;)
Skrivefeil...

Brit. (lille meg) sa...

Så masse nydelige strikkerier!
Du er flink, og flittig!
Heldige de som får dette.
God helg!:)

Miamor sa...

Håper du koser deg på øya!!! Du trodde det var første gang du skrev en kommentar du, men Lill..du var da innom og kommenterte på dører som rører innlegget mitt!!! Det er koslig at du stikker innom, og nyydlige skjerf du har strikka!! heldige jenter !! God helg!!

Siv sa...

Snakka om å vere produktiv! Kjempeflotte skjerf og huer:) Håpe dåkke fær ei fin helg på fjørtofta!

Steinbokkjen ;o) sa...

Såååååååå heldige jente so får øveta desse då!

Da ligg noko t deg hos meg!
Ha ein vidonderle sondag ;o)
klem

Dagny- Heim sa...

Du held det gåande med pinnane ser eg, flink er du!
Og så tøff "foto-shooting"(eller kva det no heiter på nynorsk...)! Skikkeleg profft :-D