tirsdag 9. desember 2008

The biggest GIFT of all....


I kveld klokka 23.10 - Norsk tid - letter eit fly frå Dallas Forth Worth

med den mest dyrebare gåva ein kan tenkje seg. På eit av seta sitter

SOLSTRÅLA mi og er på veg HEIM til Jul. I går var

ho ferdig med eksamen, og no får vi 5 herlege veker saman før ho skal tilbake til

Texas 13. januar. Eg veit dei vekene vil berre fyke av stad,

men vi skal nyte kvart sekund ilag :)

Silje_Fj_rtoft_574877p

Ho har hatt ein fantastisk terrengløpsesong der borte,

og forrige dagen vart ho kåra til ÅRETS TERRENGLØPAR

blant 8 statar i USA. Eg er så stolt av denne flotte jenta mi, ord blir

fattige......

TIL    SOLSTRÅLA    MI

Min datter er full av latter og smil

og jeg er glad for at hun er til

Hun har et indre lys og en giv

Hun tar imot det som bys av liv

Med en varme som strømmer

hun følger sitt hjerte og sine drømmer

Hun er en fri sjel som gir av seg selv

mens hun går sin egen vei

og jeg er evig takknemlig for at hun valgte å komme til meg


20080128-015_1691236m

Du fyller mitt liv med glede,

ein glede som gjør meg så glad.

Du fyller mitt liv med rikdom,

ein rikdom som ingen kan ta.

Du fyller mitt liv med latter,

Eg er SÅ UENDELEG glad ideg min kjære DATTER.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Å Lill, eg får tårer i augene her eg sit...
Du skriv så vakkert og tenk att i morgon kan du halde rudt henne att!!
Gratulerer så mykje med titelen til Silje, ein eineståande prestasjon:0)
Prøv å kose deg litt i resten av ventetida før du har henne heime no då...
Varm klem

Stine sa...

Hipp hurra for Silje! Gler oss til å sjå ho igjen vi også. Klem

Siv sa...

Ditta bli kjempekjekt for dåkke, begge to:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Å for eit vidunderle nyyyyyydle innlegg - eg fekk ikkje berre tåre i augnekroken - eg fekk tåre på kinnet. Fantastisk å lesa - tusen takk!
Å eg e så GLAA på dine vegne - nyt dei neste vente-timane og nyyyyyyyyyyyyyyyt dei neste vekena! Du e GULL GO du!
klem

Brit. (lille meg) sa...

Å! så vakkert!
Jeg forstår godt at du er glad i jenta di, og at du lengter etter å se henne igjen.
Dere må nyte tiden sammen, men hun må vel omstille seg til norsk tid når hun kommer heim først?
Kos dere skikkelig!

♥bagatellar♥ sa...

Så godt å få jenta si heim til jul, ho gledar seg nok minst like mykje til å kome heim. Jammen glad eg endå har mine heime enn så lenge... Ha ein fin kveld:-)

Astrid sa...

Nydeleg Lill...
Som med fleire andre, så steig tårene i augene mine når eg las innlegget ditt.
Eg skjønar godt at du er både stolt og glad i den vakre, flinke jenta di:) Gratulerer til dokke alle -mest til Silje- med den fantastiske prestasjonen!
Trur det er vanskeleg å setje seg inn i alt ho/dokke har lagt ned av blod, sveitte og tårer for å nå dit ho er i dag!
Hipp, hipp hurra for dokke:)
Klemmar og gode ynskjer for heimkomsten!

Monika sa...

Skjønner at DU gleder deg masse
Smil fra monika